Jak odłączyć alarm FOX: Różnice pomiędzy wersjami

Z ToProste
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m (Uwagi)
m
 
(Nie pokazano 10 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.
 
Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.
  
Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu, czy czegoś takiego.
+
Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu czy czegoś takiego.
  
  
 
== Jak odłączyć alarm FOX ==
 
== Jak odłączyć alarm FOX ==
 +
<htmlet>adgoogle</htmlet>
 
=== Cechy urządzenia ===
 
=== Cechy urządzenia ===
[[Plik:Opis przewodow kostki alarmu fox.png|right|podpis grafiki]]
+
[[Plik:Opis przewodow kostki alarmu fox.png|right|Opis przewodów kostki alarmu fox]]
  
* autoalarm Fox
+
* '''autoalarm Fox'''
* model: nieznany
+
* model: '''nieznany'''
* rok produkcji: 1999
+
* rok produkcji: '''1999'''
* podłączenie centralki do instalacji - 2 kostki:
+
* podłączenie centralki do instalacji - '''dwie kostki''':
 
** 12 pin  
 
** 12 pin  
 
** 2 pin - nieistotna
 
** 2 pin - nieistotna
  
=== Którymi przewodami sterowany jest zapłon ===
+
=== Którymi przewodami sterowany jest zapłon? ===
Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów ('''6 i 7'''). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. '''Sprawdź to!''' Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.
+
Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów ('''6 i 7'''). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. '''Sprawdź to!'''
 +
* '''Jeśli tak jest''', to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.
 +
* '''Jeśli tak nie jest''', to masz inny typ alarmu! W/w sposób możesz spróbować odszukać przewody sterujące zapłonem.
  
 
=== Odłączamy alarm ===
 
=== Odłączamy alarm ===
# Rozłącz kostkę 12 pin
+
# Rozłącz kostkę 12 pin.
 +
# Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu.
 
# W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta ('''nie alarmu''') zewrzyj dwa fioletowe przewody ('''6 i 7''').
 
# W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta ('''nie alarmu''') zewrzyj dwa fioletowe przewody ('''6 i 7''').
 
  
 
== Uwagi ==
 
== Uwagi ==
 
* <span style="color: red">'''Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem!'''</span> Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
 
* <span style="color: red">'''Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem!'''</span> Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
 
* <span style="color: red">'''Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność!'''</span> Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!
 
* <span style="color: red">'''Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność!'''</span> Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!
 +
 +
 +
== Zobacz też ==
 +
<htmlet>zobacz-tez</htmlet>
 +
 +
[[Kategoria:Jak to zrobić]]
 +
[[Kategoria:Auto]]

Aktualna wersja na dzień 15:39, 23 cze 2013

Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.

Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu czy czegoś takiego.


Jak odłączyć alarm FOX

<htmlet>adgoogle</htmlet>

Cechy urządzenia

Opis przewodów kostki alarmu fox
  • autoalarm Fox
  • model: nieznany
  • rok produkcji: 1999
  • podłączenie centralki do instalacji - dwie kostki:
    • 12 pin
    • 2 pin - nieistotna

Którymi przewodami sterowany jest zapłon?

Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów (6 i 7). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. Sprawdź to!

  • Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.
  • Jeśli tak nie jest, to masz inny typ alarmu! W/w sposób możesz spróbować odszukać przewody sterujące zapłonem.

Odłączamy alarm

  1. Rozłącz kostkę 12 pin.
  2. Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu.
  3. W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta (nie alarmu) zewrzyj dwa fioletowe przewody (6 i 7).

Uwagi

  • Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem! Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
  • Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność! Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!


Zobacz też

<htmlet>zobacz-tez</htmlet>