Jak odłączyć alarm FOX: Różnice pomiędzy wersjami

Z ToProste
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m (Utworzył nową stronę „'''Jak odłączyć alarm FOX'''”)
 
m
Linia 1: Linia 1:
'''Jak odłączyć alarm FOX'''
+
Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.
 +
 
 +
Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu, czy czegoś takiego.
 +
 
 +
 
 +
== Jak odłączyć alarm FOX ==
 +
=== Cechy urządzenia ===
 +
[[Plik:Opis przewodow kostki alarmu fox.png|right|podpis grafiki]]
 +
 
 +
* autoalarm Fox
 +
* model: nieznany
 +
* rok produkcji: 1999
 +
* podłączenie centralki do instalacji - 2 kostki:
 +
** 12 pin
 +
** 2 pin - nieistotna
 +
 
 +
=== Którymi przewodami sterowany jest zapłon ===
 +
Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów ('''6 i 7'''). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. '''Sprawdź to!''' Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.
 +
 
 +
=== Odłączamy alarm ===
 +
# Rozłącz kostkę 12 pin
 +
# W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta ('''nie alarmu''') zewrzyj dwa fioletowe przewody ('''6 i 7''').
 +
 
 +
 
 +
== Uwagi ==

Wersja z 14:45, 8 maj 2011

Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.

Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu, czy czegoś takiego.


Jak odłączyć alarm FOX

Cechy urządzenia

podpis grafiki
  • autoalarm Fox
  • model: nieznany
  • rok produkcji: 1999
  • podłączenie centralki do instalacji - 2 kostki:
    • 12 pin
    • 2 pin - nieistotna

Którymi przewodami sterowany jest zapłon

Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów (6 i 7). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. Sprawdź to! Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.

Odłączamy alarm

  1. Rozłącz kostkę 12 pin
  2. W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta (nie alarmu) zewrzyj dwa fioletowe przewody (6 i 7).


Uwagi