Jak odłączyć alarm FOX: Różnice pomiędzy wersjami

Z ToProste
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m (Uwagi)
m (Odłączamy alarm)
Linia 19: Linia 19:
  
 
=== Odłączamy alarm ===
 
=== Odłączamy alarm ===
# Rozłącz kostkę 12 pin
+
# Rozłącz kostkę 12 pin.
 +
# Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu.
 
# W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta ('''nie alarmu''') zewrzyj dwa fioletowe przewody ('''6 i 7''').
 
# W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta ('''nie alarmu''') zewrzyj dwa fioletowe przewody ('''6 i 7''').
 
  
 
== Uwagi ==
 
== Uwagi ==
 
* <span style="color: red">'''Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem!'''</span> Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
 
* <span style="color: red">'''Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem!'''</span> Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
 
* <span style="color: red">'''Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność!'''</span> Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!
 
* <span style="color: red">'''Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność!'''</span> Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!

Wersja z 14:55, 8 maj 2011

Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.

Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu, czy czegoś takiego.


Jak odłączyć alarm FOX

Cechy urządzenia

podpis grafiki
  • autoalarm Fox
  • model: nieznany
  • rok produkcji: 1999
  • podłączenie centralki do instalacji - 2 kostki:
    • 12 pin
    • 2 pin - nieistotna

Którymi przewodami sterowany jest zapłon

Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów (6 i 7). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. Sprawdź to! Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.

Odłączamy alarm

  1. Rozłącz kostkę 12 pin.
  2. Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu.
  3. W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta (nie alarmu) zewrzyj dwa fioletowe przewody (6 i 7).

Uwagi

  • Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem! Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
  • Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność! Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!