Jak odłączyć alarm FOX: Różnice pomiędzy wersjami

Z ToProste
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m (Zabezpieczył Jak odłączyć alarm FOX ([edit=sysop] (na zawsze) [move=sysop] (na zawsze)))
m (Cechy urządzenia)
Linia 8: Linia 8:
 
[[Plik:Opis przewodow kostki alarmu fox.png|right|podpis grafiki]]
 
[[Plik:Opis przewodow kostki alarmu fox.png|right|podpis grafiki]]
  
* autoalarm Fox
+
* '''autoalarm Fox'''
* model: nieznany
+
* model: '''nieznany'''
* rok produkcji: 1999
+
* rok produkcji: '''1999'''
* podłączenie centralki do instalacji - dwie kostki:
+
* podłączenie centralki do instalacji - '''dwie kostki''':
 
** 12 pin  
 
** 12 pin  
 
** 2 pin - nieistotna
 
** 2 pin - nieistotna

Wersja z 15:07, 8 maj 2011

Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.

Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu, czy czegoś takiego.


Jak odłączyć alarm FOX

Cechy urządzenia

podpis grafiki
  • autoalarm Fox
  • model: nieznany
  • rok produkcji: 1999
  • podłączenie centralki do instalacji - dwie kostki:
    • 12 pin
    • 2 pin - nieistotna

Którymi przewodami sterowany jest zapłon

Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów (6 i 7). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. Sprawdź to!

  • Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.
  • Jeśli tak nie jest, to masz inny typ alarmu! W/w sposób możesz spróbować odszukać przewody sterujące zapłonem.

Odłączamy alarm

  1. Rozłącz kostkę 12 pin.
  2. Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu.
  3. W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta (nie alarmu) zewrzyj dwa fioletowe przewody (6 i 7).

Uwagi

  • Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem! Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
  • Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność! Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!