Jak odłączyć alarm FOX: Różnice pomiędzy wersjami
Z ToProste
m (Utworzył nową stronę „'''Jak odłączyć alarm FOX'''”) |
m |
||
(Nie pokazano 12 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika. | |
+ | |||
+ | Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu czy czegoś takiego. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Jak odłączyć alarm FOX == | ||
+ | <htmlet>adgoogle</htmlet> | ||
+ | === Cechy urządzenia === | ||
+ | [[Plik:Opis przewodow kostki alarmu fox.png|right|Opis przewodów kostki alarmu fox]] | ||
+ | |||
+ | * '''autoalarm Fox''' | ||
+ | * model: '''nieznany''' | ||
+ | * rok produkcji: '''1999''' | ||
+ | * podłączenie centralki do instalacji - '''dwie kostki''': | ||
+ | ** 12 pin | ||
+ | ** 2 pin - nieistotna | ||
+ | |||
+ | === Którymi przewodami sterowany jest zapłon? === | ||
+ | Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów ('''6 i 7'''). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. '''Sprawdź to!''' | ||
+ | * '''Jeśli tak jest''', to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika. | ||
+ | * '''Jeśli tak nie jest''', to masz inny typ alarmu! W/w sposób możesz spróbować odszukać przewody sterujące zapłonem. | ||
+ | |||
+ | === Odłączamy alarm === | ||
+ | # Rozłącz kostkę 12 pin. | ||
+ | # Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu. | ||
+ | # W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta ('''nie alarmu''') zewrzyj dwa fioletowe przewody ('''6 i 7'''). | ||
+ | |||
+ | == Uwagi == | ||
+ | * <span style="color: red">'''Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem!'''</span> Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta. | ||
+ | * <span style="color: red">'''Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność!'''</span> Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody! | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Zobacz też == | ||
+ | <htmlet>zobacz-tez</htmlet> | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Jak to zrobić]] | ||
+ | [[Kategoria:Auto]] |
Aktualna wersja na dzień 15:39, 23 cze 2013
Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.
Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu czy czegoś takiego.
Spis treści
Jak odłączyć alarm FOX
<htmlet>adgoogle</htmlet>
Cechy urządzenia
- autoalarm Fox
- model: nieznany
- rok produkcji: 1999
- podłączenie centralki do instalacji - dwie kostki:
- 12 pin
- 2 pin - nieistotna
Którymi przewodami sterowany jest zapłon?
Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów (6 i 7). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. Sprawdź to!
- Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.
- Jeśli tak nie jest, to masz inny typ alarmu! W/w sposób możesz spróbować odszukać przewody sterujące zapłonem.
Odłączamy alarm
- Rozłącz kostkę 12 pin.
- Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu.
- W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta (nie alarmu) zewrzyj dwa fioletowe przewody (6 i 7).
Uwagi
- Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem! Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
- Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność! Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!
Zobacz też
<htmlet>zobacz-tez</htmlet>