Jak odłączyć alarm FOX: Różnice pomiędzy wersjami
Z ToProste
m (→Którymi przewodami sterowany jest zapłon) |
m |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
== Jak odłączyć alarm FOX == | == Jak odłączyć alarm FOX == | ||
+ | <htmlet>adgoogle</htmlet> | ||
=== Cechy urządzenia === | === Cechy urządzenia === | ||
[[Plik:Opis przewodow kostki alarmu fox.png|right|Opis przewodów kostki alarmu fox]] | [[Plik:Opis przewodow kostki alarmu fox.png|right|Opis przewodów kostki alarmu fox]] | ||
Linia 29: | Linia 30: | ||
* <span style="color: red">'''Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność!'''</span> Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody! | * <span style="color: red">'''Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność!'''</span> Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody! | ||
+ | |||
+ | == Zobacz też == | ||
+ | <htmlet>zobacz-tez</htmlet> | ||
[[Kategoria:Jak to zrobić]] | [[Kategoria:Jak to zrobić]] | ||
[[Kategoria:Auto]] | [[Kategoria:Auto]] |
Aktualna wersja na dzień 15:39, 23 cze 2013
Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.
Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu czy czegoś takiego.
Spis treści
Jak odłączyć alarm FOX
<htmlet>adgoogle</htmlet>
Cechy urządzenia
- autoalarm Fox
- model: nieznany
- rok produkcji: 1999
- podłączenie centralki do instalacji - dwie kostki:
- 12 pin
- 2 pin - nieistotna
Którymi przewodami sterowany jest zapłon?
Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów (6 i 7). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. Sprawdź to!
- Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.
- Jeśli tak nie jest, to masz inny typ alarmu! W/w sposób możesz spróbować odszukać przewody sterujące zapłonem.
Odłączamy alarm
- Rozłącz kostkę 12 pin.
- Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu.
- W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta (nie alarmu) zewrzyj dwa fioletowe przewody (6 i 7).
Uwagi
- Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem! Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
- Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność! Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!
Zobacz też
<htmlet>zobacz-tez</htmlet>