Jak odłączyć alarm FOX: Różnice pomiędzy wersjami
Z ToProste
m (→Uwagi) |
m (→Którymi przewodami sterowany jest zapłon) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
** 2 pin - nieistotna | ** 2 pin - nieistotna | ||
− | === Którymi przewodami sterowany jest zapłon === | + | === Którymi przewodami sterowany jest zapłon? === |
Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów ('''6 i 7'''). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. '''Sprawdź to!''' | Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów ('''6 i 7'''). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. '''Sprawdź to!''' | ||
* '''Jeśli tak jest''', to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika. | * '''Jeśli tak jest''', to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika. |
Wersja z 20:23, 8 maj 2011
Zaszła potrzeba odłączenia alarmu, którego nie można było wyłączyć pilotem ani w żaden inny sposób. Rozłączenie kostek uniemożliwiało uruchomienie silnika.
Niestety nie mogę podać typu alarmu, bo na centralce nie ma info o modelu czy czegoś takiego.
Spis treści
Jak odłączyć alarm FOX
Cechy urządzenia
- autoalarm Fox
- model: nieznany
- rok produkcji: 1999
- podłączenie centralki do instalacji - dwie kostki:
- 12 pin
- 2 pin - nieistotna
Którymi przewodami sterowany jest zapłon?
Centralka alarmu steruje zapłonem silnika korzystając z dwóch fioletowych przewodów (6 i 7). Na jednym z nich po przekręceniu kluczyka powinno pojawiać się napięcie 12V. Sprawdź to!
- Jeśli tak jest, to na drugim fioletowym przewodzie pojawia się napięcie 12V włączane przez centralkę po właściwym "rozbrojeniu" alarmu, co umożliwia zapłon silnika.
- Jeśli tak nie jest, to masz inny typ alarmu! W/w sposób możesz spróbować odszukać przewody sterujące zapłonem.
Odłączamy alarm
- Rozłącz kostkę 12 pin.
- Rozłącz kostkę 2 pin - nie ma ona wpływu na działanie zapłonu.
- W kostce 12 pin podłączonej do instalacji auta (nie alarmu) zewrzyj dwa fioletowe przewody (6 i 7).
Uwagi
- Upewnij się że właściwie zidentyfikowałeś przewody sterujące zapłonem! Niewłaściwie postępując możesz uszkodzić moduł sterujący pracą silnika auta.
- Robisz to na WŁASNĄ odpowiedzialność! Czyli, że ja nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody!