Współczynnik odrzuceń: Różnice pomiędzy wersjami

Z ToProste
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m (Utworzył nową stronę „'''Współczynnik odrzuceń''' Kategoria:Uzupełnić”)
 
m
Linia 1: Linia 1:
'''Współczynnik odrzuceń'''
+
'''Współczynnik odrzuceń''' (j.ang. Bounce rate), czasami mylony ze współczynnikiem wyjścia, to termin używany w marketingu internetowym, stosowany w analizie ruchu w sieci. Reprezentuje on procent użytkowników, którzy zaraz po wejściu na stronę serwisu opuszczają go, nie kontynuując przeglądania innych stron serwisu.
 +
 
 +
Współczynnik odrzuceń jest miarą skuteczności serwisu internetowego, jakości treści zachęcającej odwiedzających do kontynuowania przeglądania pozostałych stron. Jest podawany w procentach i stanowi odsetek wizyt, które kończą się na pierwszej stronie serwisu, które użytkownik przegląda.
  
 
[[Kategoria:Uzupełnić]]
 
[[Kategoria:Uzupełnić]]

Wersja z 11:12, 25 gru 2013

Współczynnik odrzuceń (j.ang. Bounce rate), czasami mylony ze współczynnikiem wyjścia, to termin używany w marketingu internetowym, stosowany w analizie ruchu w sieci. Reprezentuje on procent użytkowników, którzy zaraz po wejściu na stronę serwisu opuszczają go, nie kontynuując przeglądania innych stron serwisu.

Współczynnik odrzuceń jest miarą skuteczności serwisu internetowego, jakości treści zachęcającej odwiedzających do kontynuowania przeglądania pozostałych stron. Jest podawany w procentach i stanowi odsetek wizyt, które kończą się na pierwszej stronie serwisu, które użytkownik przegląda.