Współczynnik odrzuceń: Różnice pomiędzy wersjami

Z ToProste
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m
m
Linia 2: Linia 2:
  
 
Współczynnik odrzuceń jest miarą skuteczności serwisu internetowego, jakości treści zachęcającej odwiedzających do kontynuowania przeglądania pozostałych stron. Jest podawany w procentach i stanowi odsetek wizyt, które kończą się na pierwszej stronie serwisu, które użytkownik przegląda.
 
Współczynnik odrzuceń jest miarą skuteczności serwisu internetowego, jakości treści zachęcającej odwiedzających do kontynuowania przeglądania pozostałych stron. Jest podawany w procentach i stanowi odsetek wizyt, które kończą się na pierwszej stronie serwisu, które użytkownik przegląda.
 +
 +
<htmlet>adgoogle</htmlet>
 +
 +
== Wykorzystanie ==
 +
Współczynnik odrzuceń może być używany do określenia skuteczności strony wejścia użytkownika do zachęcenia Go do przeglądania pozostałych stron serwisu.
 +
 +
Wysoki współczynnik odrzuceń może świadczyć, że treść strony nie jest interesująca.
 +
Według inc.com współczynnik odrzuceń na poziomie:
 +
* 50% = średnia jakości strony,
 +
* większy od 60% = słaba jakość strony,
 +
* większa od 80% = bardzo niska jakość strony. 
 +
 +
 +
== Zobacz też ==
 +
<htmlet>zobacz-tez</htmlet>
 +
  
 
[[Kategoria:Uzupełnić]]
 
[[Kategoria:Uzupełnić]]

Wersja z 11:57, 25 gru 2013

Współczynnik odrzuceń (j.ang. Bounce rate), czasami mylony ze współczynnikiem wyjścia, to termin używany w marketingu internetowym, stosowany w analizie ruchu w sieci. Reprezentuje on procent użytkowników, którzy zaraz po wejściu na stronę serwisu opuszczają go, nie kontynuując przeglądania innych stron serwisu.

Współczynnik odrzuceń jest miarą skuteczności serwisu internetowego, jakości treści zachęcającej odwiedzających do kontynuowania przeglądania pozostałych stron. Jest podawany w procentach i stanowi odsetek wizyt, które kończą się na pierwszej stronie serwisu, które użytkownik przegląda.

<htmlet>adgoogle</htmlet>

Wykorzystanie

Współczynnik odrzuceń może być używany do określenia skuteczności strony wejścia użytkownika do zachęcenia Go do przeglądania pozostałych stron serwisu.

Wysoki współczynnik odrzuceń może świadczyć, że treść strony nie jest interesująca. Według inc.com współczynnik odrzuceń na poziomie:

  • 50% = średnia jakości strony,
  • większy od 60% = słaba jakość strony,
  • większa od 80% = bardzo niska jakość strony.


Zobacz też

<htmlet>zobacz-tez</htmlet>